מקומם: לוחמים הותקפו ע"י יהודים בחוווארה

נדב דוד 2 Comment on מקומם: לוחמים הותקפו ע"י יהודים בחוווארה

אירוע חמור בחווארה: שני לוחמי צה"ל הותקפו על ידי קבוצת פורעים יהודים בכפר חווארה, במחאה על אזלת היד אל מול המחבלים | הרמטכ״ל: ״לא מתקבל על הדעת שלוחמי צה״ל אשר מגנים בחריצות ובמסירות יותקפו באלימות ע״י מתיישבים״

חיילי צה"ל צילום: דובר צה"ל

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מפקד בצה"ל ולוחם נוסף מגדוד הצנחנים, הותקפו הלילה (חמישי) בידי מתנחלים שריססו לעברם גז בכפר חווארה, כמחאה על אזלת היד מול המחבלים.

הרמטכ"ל אביב כוכבי הגיב לאירוע ואמר: "אירוע חמור ביותר, המגלם התנהגות עבריינית מבישה ומחפירה, הדורשת מיצוי דין מהיר ומחמיר. לא מתקבל על הדעת שלוחמי צה"ל אשר מגנים בחריצות ובמסירות יותקפו באלימות ע"י מתיישבים".

ראש ממשלת המעבר לפיד הגיב בחומרה וכתב: "המתפרעים היהודים שתקפו הלילה באלימות את לוחמי צה"ל בחווארה הם עבריינים מסוכנים שיש להוקיע אותם ולמצות איתם הדין ללא היסוס ובמלוא החומרה. הם מסכנים את חיי הלוחמים שלנו והם פוגעים במדינת ישראל".

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו הגיב גם הוא לאירוע וכתב: "אני מגנה בתוקף את האלימות נגד לוחמי צה״ל וקורא לכוחות הביטחון למצות את הדין עם הפורעים. אני גם מוחה על הניסיון להכתים ציבור גדול של מתיישבים בגלל מעשה פסול של בודדים. הרוב המוחלט של המתיישבים מכבדים את החוק, משרתים בצה״ל ומוקירים תודה עמוקה ללוחמינו שמגנים על כולנו".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    באמת בושה שכך יהודים מתנהגים אבל…
    ראיתם את התגובה הנחרצת של הרמטכ"ל ושל יאיר לפיד?
    לא שמענו כאלו תגובות על ערבים שכל יום פוגעים בחיילים ואפילו כשהרגו חייל התגובות היו בסגנון "נשים את ידינו על המחבל "
    ועל זה נאמר "לך תבנה מדינה"…..

  2. 1

    אני לא בעד לפגוע בחיילים וזה ממש חמור כזה דבר
    אבל…..
    ראיתם את התגובה של לפיד והרמטכ"ל? יותר גרוע מפיגועים שהערבים עושים